wtorek, 3 marca 2015

Wtorek I tygodnia Wielkiego Postu



Nie wiem jak to jest, ale słowo Boże, choć nie planowane i nie układane pod nastrój mojego życia czy też wydarzenia dziejące się w nich to akurat tak padające i głoszone, że staje się odpowiedzią, podpowiedzią i mocą na to wszystko co jest we mnie.
"Choćby wasze grzechy były jak szkarłat, jak śnieg wybieleją; choćby czerwone jak purpura, staną się jak wełna". Mam świadomość swojego życia i grzechów, które non stop popełniam. I różnie się z tym w życiu czuje. Może masz podobnie? I dzisiaj Bóg wypowiada nad każdym z nas niesamowicie mocne słowa. Ja wierzę, że one są prawdą, bo On nigdy nie kłamie. Choćby moje grzechy były niewiadomo jak wielkie i ciężkie. Choćbym odszedł od Boga niewiadomo jak daleko. Choćbym się Go zaparł i wyrzekł na wieki. I niewiadomo co jeszcze w życiu zrobił to co się stanie? On, Bóg mi to wszystko wybaczy. W Jego oczach to wszystko wybieleje. Dla Niego nie ma rzeczy niemożliwych. Choćbym się czuł mega nieczysty i niegodny to On, przyjdzie, by mnie wybielić. 

Dziś zapraszam ciebie do krótkiej modlitwy. Zapraszam cię do modlitwy o wiarę w miłosierdzie Boga. O wiarę, byś przyjął to, że Bóg wybacza ci każdy grzech, każde świństwo i każdą życiową nieczystość. Usiądź wieczorem do modlitwy i wspólnie odmówmy Koronkę do Bożego Miłosierdzia.
Pomyśl o swoim życiu, o grzechach i największych nieudanych życiowych i daj to Bogu, bogatemu w Miłosierdzie. Jego Miłość jest zawsze większa od mojego choćby najbardziej perfidnego grzechu. Jego Miłość jest zawsze większa od mojej choćby największej zdrady życiowej. On nie umie inaczej. On nie potrafi nieprzebaczać. Uwierz w to. 

Wiesz co, mi też jest w to ciężko uwierzyć, ale wierzę i tylko to pozwala mi dalej żyć. To nie może być slogan. Komu wiele wybaczono ten będzie bardziej miłował. Jak patrzę wstecz i widzę co jest teraz to On mi wiele wybaczył. Staram sie Go kochać i to daje mi siłę, by żyć. Uwierz w to.

I choć sam nie umiesz tego zaakcptować to Jemu to zostaw. I choć jesteś bezradny to On jest siłą. I choć w sercu nienawić to On jest miłością. I choć w sercu bałagan i burza to On jest pokojem. I choć w sercu niewiara to On jest. Serio. On jest. Uwierz w to.

Marek Krzyżkowski CSsR


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz